Wizytówki
Wizytówki są odzwierciedleniem profilu firmy i zazwyczaj decydują o pierwszym wrażeniu. To niezbędny i nieodzowny element kontaktu z każdym klientem. Za pomocą estetycznej i czytelnej wizytówki możemy nawiązać stałą znajomość z klientem, przekazując najważniejsze informacje do kontaktu.
Oryginalne i kreatywne wizytówki zaprezentowane wśród partnerów biznesowych lub znajomych zaprocentują w ilości zdobytych klientów i są szansą na przyciągnięcie uwagi. Dobry projekt i wykonanie wizytówki jest podstawą sukcesu.
Poprzez swoje niewielkie rozmiary to możliwość taniej i efektywnej reklamy, przedłużające prezentację firmy.
Co powinno być zawarte na każdej wizytówce?
Wizytówka powinna zawierać wszystkie niezbędne dane do jak najszybszego zidentyfikowania profilu działalności osoby lub firmy, a także nazwę firmy, logo, imię i nazwisko, stanowisko, adres, telefon kontaktowy, e-mail oraz opcjonalnie fax.
5 prostych zasad, których należy się trzymać przy projektowaniu wizytówki: szybka identyfikacja profilu firmy, przejrzystość, wysoka jakość, oryginalność, atrakcyjna wizualizacja.
Rodzaj wydruku: - jednostronne, - dwustronne, - składane, - tłoczone. |
Rodzaje materiałów do druku: - papier klasyczny, - papier ozdobny, - papier powlekany, - papier kredowy, - PCV przezroczysty. |
Kolory (offsetowe Panton, CMYK): Formaty: |
Dodatkowo: |
Doradzamy formę i rodzaj wydruku, który będzie najlepszy do realizacji wskazanego projektu. Na życzenie klienta wykonujemy nowy projekt.