Ulotki

Ulotki

Ulotki to jedne z najpopularniejszych form reklamy. Za ich pomocą najczęściej dostarczamy sporych ilości zaprezentowanych treści, których przeczytanie zajmuje mało czasu. Informacje powinny być konkretne i rzeczowe z określonym celem. Ulotka przede wszystkim ma zainteresować swoim wglądem, w skutek czego skłonić do skorzystania z oferty. Zwłaszcza wabi kolorem, wyglądem, a w ostatniej kolejności treścią. W dużej mierze ulotki tworzą wizerunek firmy.

 

Tylko ulotki najwyższej jakości szybko i łatwo rozreklamują Twoją firmę. Doskonały poziom drukowanych przez nas ulotek gwarantuje satysfakcję z zamówionego produktu.

 

Co powinno być zawarte na każdej ulotce?

Ulotka powinna zawierać nagłówek, który wywołuje zamierzone emocje, przyciągając uwagę odbiorcy to tematu, który chcemy przedstawić. Niezbędne są także podtytuły oraz wypunktowania, które zwracają uwagę na najważniejsze treści. W ulotce powinny znaleźć się odnośniki to dalszego zgłębiania informacji, a także dane kontaktowe do autora.

 

5 prostych zasad, których należy się trzymać przy projektowaniu ulotki: wywołanie ciekawości, równoważniki zdań, spójna i logiczna całość, hierarchizacja elementów, poprawna stylistyka i treść. 

 

Rodzaj wydruku:
- jednostronne,
- dwustronne,
- składane,
- tłoczone.
Rodzaje materiałów do druku:
- papier klasyczny,
- papier ozdobny,
- papier powlekany,
- papier kredowy.

Kolory (offsetowe Panton, CMYK):
- kolorowe
- czarno-białe.

Formaty:
- DL,
- A6,
- A5,
- A4,
- dowolny wybrany przez klienta.

Dodatkowo:
- Możliwość foliowania (jednostronnie mat, jednostronnie błysk, dwustronnie mat, dwustronnie błysk).
- Falcowanie (zaginanie).
- Zaokrąglenia rogów.
- Wybiórcze lakierowanie.

 

Doradzamy formę i rodzaj wydruku, który będzie najlepszy do realizacji wskazanego projektu. Na życzenie klienta wykonujemy nowy projekt.